Úgy tűnik eljött a PageRank ellenőrzés vége

Nem lesz több PageRank frissítés!
Nem lesz több PageRank frissítés!

John Mueller Google munkatárs a néhány nappal ezelőtti hivatalos tájékoztatón nyilatkozta, hogy a PageRank ellenőrzés vége immár nyilvános, így ezt az értéket lassan el is felejthetjük. Azt már sejteni lehetett, hogy a nagyközönség felé publikált PageRank értéknek túl sok jelentősége nem lesz az elkövetkezőkben, mivel a legutóbbi frissítés is tavaly december elején volt, szemben az addigi nagyjából negyedévenkénti frissítéssel.

Ha valóban ránk köszöntött a PageRank ellenőrzés vége, akkor egy újabb stratégiaváltás következik be a keresőoptimalizálásban, és azok, akik eddig kifejezetten a PageRank értéket vették alapul egy oldalról kapott vagy adott link értékének megállapításában, a későbbiekben nagyot csalódhatnak. Tovább olvasom az izgalmas bejegyzést

A keresőmarketing fogalma

A keresőmarketing része a keresőoptimalizálás
A keresőmarketing része a keresőoptimalizálás

Úgy érzem a mai internetes világban is szükség lehet a különféle fogalmak jelentésének bizonyos időközönkénti felfrissítése. Aki a webre merészkedik előbb-utóbb találkozni fog velük, s nem biztos, hogy amiért 2013-at írunk, mindenki teljesen tisztában van ezeknek a fogalmaknak a jelentésével, és azzal, hogy milyen körülmények keltették mindezt életre.

Mészáros Ádám vagyok, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tulajdonosa. Keresőmarketing Ügynökségünk 2009 óta vesz részt hazai és nemzetközi kis –és középvállalatok online megjelenésének fejlesztésében és – nyugodtan mondhatom – sikerében. Jómagam 2005 óta tevékenykedem keresőmarketing, valamint keresőoptimalizálás területen.

Így, mint a  Google minősített vezető keresőmarketing tanácsadója tudok a témában nyilatkozni. Tovább olvasom az izgalmas bejegyzést

Online marketing a linképítés keretein belül

Ha te is jó vállalkozónak tartod magad, akkor legalább a marketing alapjaival tisztában kell lenned,  mert ez kulcsfontosságú, viszont ha már online vállalkozásba kezdesz, itt már a faktorok változnak és a lehetőségeid is, hiába beszélünk egy napjainkban népszerű, és keresett megoldásról. Éppen azért, mert ez egy annyira sokak által választott módszer a termék és szolgáltatás eladására, ezért egyre nagyobb konkurenciával kell számolnod, akik mindent megtesznek azért, hogy lehetőséged agyontaposson és kitúrjanak téged abból az éppen stabil pozícióból, amelyben te pont benne vagy.  Valóban a való hétköznapi életben is igaz ez, de az online marketing egy kicsit módosul itt, mert nagyon sokat számít, hogy a keresőmotor hova rangsorolja a te weboldaladat. Amennyiben az nem az első lapra kerül a főbb találatok közé, akkor számíthatsz rá, hogy téged már sikeresen kitúrtak a biztos haszonkörből és abból a látószögből, amelyre az otthonról böngészők felfigyelnek. Tudni illik az első néhány találat a listavezető, amelyre mindenki rákattint általában, mert az minősül biztos, jó találatnak.

A linképítés által jobban belekóstolhatsz ebbe a világba, és valójában rádöbbenhetsz arra, hogy az online vállalkozás talán még bizonyos szinten nehezebb, mint a hagyományosak, amelytől menekülni szoktál, mert a versengés itt nem cska állandó, de felfokozott is. Természetesen linképítés által jelentősen lehet javítani az esélyeken, hiszen ez az egyetlen hivatalos, legális módja annak, hogy a mi tudásunkra hagyatkozva te előrébb kerülhess a ranglétrán és elismertesd azt, hogy bizony neked tudást és pénzt kell itt is fektess abba, hogy mindig a csúcson vagy legalább is az elsők között maradhass, már ami a keresettséget és az érdeklődést illeti. Tovább olvasom az izgalmas bejegyzést

Linképítési eredmények maximalizálása

Hogyan tudjuk a legtöbbet kihozni linképítés kampányunkból? Elsősorban úgy hogy betartjuk a linkmarketing alapszabályait amik a következők:

-Ne használjunk másolt szövegeket. Ami már más oldalon megtalálható azt mellőzzük. Egyszerűen leellenőrizhető a Google kereső segítségével. Így linkünk értékesebb lesz és a katalógus gazda sem fogja egyből a kukába dobni egy-egy ellenőrzés során.

-A linket helyezzük anchor text-re vagyis arra a kulcsszóra melyre előrébb akarunk kerülni a találati listákon (tipp: lehet amatőröknek csábító lehet hogy a cég nevét is beletegyék a linkszövegbe a kulcsszó mellé de ne tegyék mert gyengíteni fogja a helyezés javítás végeredményét, ráadásul a cégnévre szinte senki sem keres rá így felesleges arra is erősíteni, a link kerüljön kizárólag a kulcsszóra)

Tovább olvasom az izgalmas bejegyzést

A hatékony linképítés egy jó üzlet!

Hatékony linképítés

Igaz, hogy a leghíresebb internetes kereső mechanizmusa mostanság meglehetősen változékonyan viselkedik, a hatékony linképítés azonban még mindig megmaradt egyfajta online marketingnek és nagyon valószínű, hogy ez a jövőben is így lesz, ugyanis ez a piac még mindig nagyon sok lehetőséget tartogat.

Minden üzletember, aki egy kicsit is ad magára, valamilyen módon már biztosan kapcsolatba került a linképítéssel. A hatékony linképítés egy kivételes marketinglehetőséggé nőtte ki magát, mely olyan igényeket is ki tud elégíteni, amilyeneket más marketingfogások képtelenek lennének. Tovább olvasom az izgalmas bejegyzést

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás