Egy terméket nem elég megtervezni és legyártani, hanem azt el is kell adni. Ebben segítségünkre lehetnek a reklámok, amelyekkel felhívhatjuk az emberek figyelmét az adott termékre. Ennek több módját választhatjuk.
Televíziós változatok mellett, az óriásplakátok és internetes hirdetések a leginkább elterjedtek, de egyre népszerűbb a reklám ajándék alkalmazása is. Sok esetben ez a legolcsóbb és a hatékonysága is kielégítő. Ezáltal személyessé tehető a termék népszerűsítése.
Bár az óriásplakátok és tévéreklámok is igen figyelemfelkeltőek, viszont személytelenek. A néző nem érzi úgy, hogy az neki szól. Azonban, ha egy áruházban vagy az utcán odalép hozzá a cég egyik alkalmazottja és átnyújt egy reklám ajándékot, akkor már megtörténik a személyes kapcsolatfelvétel a leendő vásárlóval.
Ez gyakran igen hatékony módszer. A reklám ajándék kiválasztásakor érdemes olyan eszközöket számításba venni, amelyek praktikusak és nap mint nap szükség van rájuk. Ugyanakkor a felületük legyen emblémázható, hogy fel lehessen tüntetni rajta a cég nevét, logóját vagy a reklámszöveget.