Mindig felmerül a kérdés, mitől válik jóvá és sikeressé, megbecsültté és elismerté egy könyvelőiroda. Elsősorban a szolgáltatások milyenségén és a rutinon alapszik, de természetesen mint vállalkozó is érdemes tisztában lenni azzal, mik is az általános szolgáltatások egy könyvelőirodánál.
A cégek működésének hatékonysága miatt a cégtulajdonosok rendszerint könyvelőt alkalmaznak, vagy szerződésben állnak egy könyvelőirodával. A cég adminisztrációs feladatköreit jó, ha egy kézbe adjuk át, hiszen akkor nem kell több megbízó féllel egyeztetni, kisebb a tévedés veszélye, valamint sokkal átláthatóbbá válik az egész rendszer. Ezért érdemes elsősorban olyan könyvelői irodát választani, ahol az alkalmazottak rutinosak, tapasztaltak és kellő szakértelemmel rendelkeznek, hogy A-tól Z-ig mindent elvégezhessenek.
Azok a vállalkozók, akik cégük székhelyét Budapesten tudják elképzelni, vagy ha kereskedelmi előnyök figyelembe vételével konkrétan a 16. kerületre összpontosítanak, azoknak nagyon nagy szerencséjük van a www.zorigo.hu oldalon keresztül elérhető könyvelőirodával. A könyvelőiroda előnye, hogy már a cégalapítás pillanatában, nagyon olcsón tud biztosítani székhelyszolgálatot, sőt mi több, tapasztalt a céges iratok benyújtásában is, a cégalapítás gyors ügyintézésében. Ez nem szokott a könyvelőirodák szolgáltatásai közt szerepelni – mint általános feladat –, viszont ebben az esetben ez jelentős segítségnek bizonyul.
Az általános könyvelői feladatok közé a kézbesítések kezelése, a számlák dokumentálása, archiválása tartozik, a könyvelés és a könyvvizsgálat, valamint az adóbevallások elkészítése. Az általános szolgáltatások közé tartozik a bérszámfejtés is, a hivatali képviselet, valamint egy jó könyvelő ide sorolja az éves, féléves beszámolók elkészítésének feladatát is.